chat email plant phone magnifying-glass shopping-bag facebook-with-circle instagram-with-circle linkedin-with-circle twitter-with-circle arrow-bold-down arrow-long-down arrow-long-up arrow-cart icon-arrow-right icon-eye icon-idea icon-image icon-tag icon-time icon-design icon-christmas-tree icon-sign-in icon-sign-out icon-heart icon-handshake icon-upload icon-phone-2 icon-people icon-shipped icon-business icon-adapt icon-team icon-circular icon-check
Varukorg
0,00 kr

Du har inga varor i din varukorg.

Summa
0,00 kr
moms
Fraktfritt
Leverans i hela EU
100% Nöjd kundgaranti
Faktura 30 dagar

Register i papper med eget tryck

Från 40,88 kr/st
Sätt företagets prägel på allt ert kontorsmaterial. Med ett register i papper med eget tryck kan ni på ett snyggt sätt organisera alla dokument och göra det enkelt för alla medarbeta att snabbt hitta den eftersökta informationen.Register i 200g obestruket papper. Svart vitt tryck. Välj mellan 5, 6, 10, 12 eller 20 flikar Mått: 228 x 297 mm
Klicka på pris för att välja antal & uppskattad leveransdag
Visa priser
!
Antal
Onsdag
26
September
Fredag
28
September
Tisdag
02
Oktober

* Obligatoriska fält

Från 40,88 kr/st
Vad är detta?

Fri frakt. Alla priser visas exkl. moms. Betala med kort eller faktura, för mer information se våra köp- och leveransvillkor.

Tryckfakta

TryckmetodDigitaltryck
FilformatTryckfärdig PDF (CMYK ISO Coated FOGRA27, skala 1:1, minst 300 dpi i upplösning)
Utfall3 mm
LinjerMinst 0,25 punkter
TypsnittMinst 6 punkter
TextMinst 3 mm från kanterna

Snabba offerter

Behöver du större volymer eller kanske hjälp med design? Vi har lösningen för alla dina behov.
Läs mer

Välj fil

Register i papper med eget tryck

Vi förser ditt företag med register i papper med eget tryck som hjälper dig att hålla dina dokument i ordning.

Varför skaffa ett eget register?

Branding är något företag konstant jobbar med. Arbetet sker både externt där man arbetar med att kommunicera sitt varumärke till omvärlden. Men lika viktigt är att arbeta internt med att bygga sitt företags identitet. Detta är en av huvudorsakerna till att man som företag väljer att ha kontorsmaterial med företagets logotyp på.Det papperslösa samhället har ännu inte slagit igenom i kontorsmiljö och fortfarande behöver de flesta kontor arbeta med och arkivera en stor mängd dokument. Med register med företagets logotyp på kan man lätt skapa proffsiga dokumentsamlingar när branding är viktigt. Exempel på när detta kan vara olika sorters SOP, instruktioner till leverantörer, RFQ och liknande samlingar. Alla typer av dokumentsamlingar som på ett eller annat sätt har med företagets arbetsprocess eller identitet att göra får ett lyft om alla delar av samlingen inklusive registret är utrustat med logotypen. Även för dokument som ska arkiveras kan registret skapa ett mervärde då man vid till exempel en revision måste gräva i arkivet undviker man den anonyma känslan som register inköpta billigt i stor kvantitet kan ge.Ett varumärke som kommuniceras starkt i det kontorsmaterial som medarbetarna använder sig av dagligen gör att företagets ledord och affärsidé inte lika lätt tappas bort i det dagliga operativa arbetet. Detta är annars en stor risk då man alltid vid stora strategiska beslut arbetar med företagets ledord i fokus men i alla det små besluten som man måste fatta i en arbetsvecka på kontoret är det lätt att ledorden faller i glömska. Det är därför kontorsmaterial med eget tryck är viktigt mer än bara ur en kosmetisk aspekt. Vid orientering av nya medarbetare hjälper det till att snabbt skapa en känsla för företagets identitet och ledord. Detta gör att nytillkomna snabbt kan anamma företagets värderingar.

Beställning av register

För beställning av vårt register med eget tryck kontakta oss. Priset beror på kvantitet, antal flikar och önskad leveransdag. Registret finns tillgängligt med 5, 6, 10, 12 och 20 flikar och levereras med svart vitt tryck.Om du har frågor om vårt register i papper med eget tryck eller vårt övriga sortiment av kontorstryck är du välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig att skaffa personligt kontorsmaterial.

Hjälp med design?

Vi är medvetna om att det kan vara svårt att ta fram en snygg och tryckfärdig PDF. Man kan sakna dom rätta programmen eller så har man inte tiden eller rätt kunskap. Därför har du möjlighet att använda vår designateljé för att ta fram din design till dina produkter. Självklart hjälper vi dig också om du behöver hjälp med dina befintliga filer/bilder som du vill ha tryckt.

Hör av dig till oss med dina önskemål och vilken produkt så hjälper vi dig till ett snyggt resultat.

SUPPORT:
kontakt@colourpicture.se

042-13 77 00 


TRYCKFÄRDIG PDF 

Vi behöver ha en korrekturläst (vi skickar inga korrektur då processen är automatisk) och tryckfärdig PDF från er. 

SMÅFORMAT:

Läs mer om originalförberedelser för småformat här!

 

STORFORMAT:

Läs mer om originalförberedelser för storformat här!

 

PROFILKLÄDER:

Läs mer om originalförberedelser för profilkläder här!

 

VEKTOR- OCH PIXELGRAFIK

Använd alltid era logotyper i vektorformat så som AI eller EPS om du har möjlighet. Det gör att kvaliteten höjs och vi säkerställer rätt återgivning i trycket. Om ni ej använder vektorformat finns risken att logotypen återgivs enligt pixelgrafiken nedan. Vid användning av PMS-färger behöver ni skriva PMS-nummer i färgen som ni använder så vi vet vilken Pantonefärg ni vill ha.

 Vektorgrafik vs pixelgrafik

Leveransdatumen ovan är beräknat datum på plats hos kund.

Du hittar våra köp- & leveransvillkor här!

Vi finns här för att hjälpa dig!

Oavsett vad dina behov är så har vi lösningen för dig!

  • Snabba offerter!

    Kontakta oss för en offertförfrågan på skräddarsydda produkter eller om du känner dig osäker.

    Läs mer
  • Hjälp med design

    Vi erbjuder dig personlig rådgivning och grafisk experthjälp.

    Läs mer
  • Designa själv

    Med våra färdiga mallar så kan du enkelt designa dina trycksaker online.

    Läs mer

Kontakta oss idag så hjälper vi dig.