chat email plant phone magnifying-glass shopping-bag facebook-with-circle instagram-with-circle linkedin-with-circle twitter-with-circle arrow-bold-down arrow-long-down arrow-long-up arrow-cart icon-arrow-right icon-eye icon-idea icon-image icon-tag icon-time icon-design icon-christmas-tree icon-sign-in icon-sign-out icon-heart icon-handshake icon-upload icon-phone-2 icon-people icon-shipped icon-business icon-adapt icon-team icon-circular icon-check
Varukorg
0,00 kr

Du har inga varor i din varukorg.

Summa
0,00 kr
moms

Karameller

Vi finns här för att hjälpa dig!

Oavsett vad dina behov är så har vi lösningen för dig!

  • Offert inom 24h

    Kontakta oss för en offertförfrågan på skräddarsydda produkter eller om du känner dig osäker.

    Läs mer
  • Hjälp med design

    Vi erbjuder dig personlig rådgivning och grafisk experthjälp.

    Läs mer
  • Designa själv

    Med våra färdiga mallar så kan du enkelt designa dina trycksaker online.

    Läs mer

Kontakta oss idag så hjälper vi dig.

Alla har behov av en liten karamell då och då. Något som får fart på blodsockret och som gör ett tråkigt möte mer intressant. Gärna på eftermiddagen eller till kaffet. När det kommer till reklamgodis är det också ett sätt att få ut sin logo eller företagsnamn på ett sött sätt. En bra kombination där folks sötbehov blir tillfredsställt samtidigt som företaget har en chans att synas. Du kan välja mellan flera olika sorters godis. Det måste inte nödvändigtvis vara en karamell utan kan lika gärna vara kola eller choklad. Allt beroende på tillfället och målgruppen. Vad du däremot måste välja noga är trycket som är utanpå godiset. Här har du verkligen en möjlighet att synas. Dessa små godsaker sprids till flera människor och många läser faktiskt vad som står på pappret. Det har visat sig vara mycket lönsamt att trycka upp reklamgodis, av olika slag. Det kan vara företagets namn som trycks, eller kanske ett budskap. Temat på mässan eller konferensen är andra populära val för tryck på reklamgodis. Det viktiga är att det fångar folks uppmärksamhet. Reklam och marknadsföring handlar ju om att man ska läggas märke till, och detta är ett av de många sätten detta kan ske på. Ibland kan en kombination av logon och ett annat budskap vara det bästa, som en liten påminnelse om var denna karamell kom från. En del ställer lite godis i receptionen så att den som är sugen på en karamell kan ta en. Eller kanske för barnen som går till doktorn, som belöning för att de är duktiga. Andra ser till att ha godis stående inför möten eller konferenser, det är alltid bra med något sött. Det är också en trevlig sak att dela ut på mässor och utställningar, en karamell eller två att stoppa i fickan. Det finns flera effektiva sätt att använda godis för att marknadsföra en verksamhet. Många ser det för vad det är, ett sätt att få folk på gott humör och ge dem något de känner för. En relativt liten sak i sig själv men med större konsekvenser. Reklamgodis är en del av det stora hela, där flera mindre tilltag gör att företagets profil kommer fram och blir sedd. Godis är också en bra present, både för de anställda och klienterna. Kanske en påse med karameller tillsammans med något annat som man gjort i ordning åt dem. En liten tanke som visar upp företaget på ett diskret men ändå effektivt sätt.