chat email plant phone magnifying-glass shopping-bag facebook-with-circle instagram-with-circle linkedin-with-circle twitter-with-circle arrow-bold-down arrow-long-down arrow-long-up arrow-cart icon-arrow-right icon-eye icon-idea icon-image icon-tag icon-time icon-design icon-christmas-tree icon-sign-in icon-sign-out icon-heart icon-handshake icon-upload icon-phone-2 icon-people icon-shipped icon-business icon-adapt icon-team icon-circular icon-check
Varukorg
0,00 kr

Du har inga varor i din varukorg.

Summa
0,00 kr
moms

Trycksaker på papper

Företagskläder och yrkesstolthet

Tryck på papper kan vara ditt bättre alternativt för att marknadsföra dina tjänster till marknaden. Som med alla typer av trycksaker på papper är det bra att ha en plan för hur du ska genomföra dina ideer kring just ditt företag. När det väl är klart är du redo för att beställa större mängder av vackra anpassade papper som är utformade för att driva affärsmöjligheterna till dig. Kolla in dessa tips för att bygga den perfekta kampanjen kring trycksaker på papper från start till mål.

Marknadspotentialen är stor

Innan du beställer en uppsättning vykort, direktreklam, brevpapper, kolla in din lokala marknad för att ta reda på möjligheten att genomföra en sådan kampanj. Ta och gör lite research på typen av demografi som finns i området för att avgöra om det är värt för dig att investera i tex brevpapper med tryck eller någon typ av broschyr av något slag. Till exempel så är trycksaker inte det perfekta alternativet för en verksamhet som är mer benägen att tillgodose behoven av en nationell eller internationell publik, men om du kan fokusera på mindre grupper, så är det större chans för framgång.

Du kan alltid söka efter bilder med anknytning till din verksamhet som skulle vara perfekt för att skapa den rätta idén i konsumentens sinne och sedan få ner det på en broschyr eller vykort. Sedan kan du skylta med erbjudanden, rea, rabatter som väcker kunden och erbjuder något som är bättre än dina konkurrenter. Broschyrer är billiga, men ska inte se billiga ut. Logotyper bör användas med måtta så att folk som ser din direktreklam eller trycksaker kommer att minnas och bekanta sig med ditt företag. De flesta människor glömmer de viktigaste detaljerna kring en broschyr, vilket är kontaktinformationen. Se till att namnet på ditt företag eller din produkt, telefonnummer, e-post och fysiska adress är lättläst och tydlig för människor att komma i kontakt med dig..

Gör ditt meddelande klart

Vad har du att erbjuda? Hur kommer det att gynna livet för intresserade konsumenter? Är det något du kan visa dem för att förstärka ditt meddelande (dvs bilder, statistik, diagram, etc.)? Du riskerar att förlora läsarens uppmärksamhet om du inte kan förmedla ditt meddelande på ett kortfattat och snabbt sätt. Fråga dig själv om en rimlig förbipasserande kund förstår ditt budskap på kort tid. Många människor gör felet med för många bilder och för många ord, som dödar intresset snabbt.

Leverantörer

För att få fram trycksaker på det sätt du vill, bör du ha en plan på plats för vem som kommer att utföra dem och utforma och skriva ut dem. Det finns flera leverantörer online som erbjuder en mängd olika sätt att forma och ta fram just din direktreklam. Bläddra igenom dina alternativt på nätet och leta efter rätt pris, beprövad kvalitet och snabb leverans.

Många sätt att sprida ditt meddelande

Trycksaker och broschyrer kräver en framtagen strategi, alltså ett sätt att sprida ditt meddelande till dina kunder och potentiella kunder. Och med trycksaker finns det många sätt att uppnå detta på och vi hoppas denna artikel har visat på potentialen.

 

Egen print on demand-lösning av era trycksaker

Det ska vara snabbt och enkelt att skapa trycksaker Vi presenterar till dig, en egen personlig PrintPortal (print on demand-lösning) med ert företags grafiska profil.

I PrintPortalen samlar du dina trycksaker på ett ställe och säkerställer er grafiska profil på era trycksakert. På några minuter har du skrivit ett nytt reklambudskap, justerat pris och skickat iväg din beställning i PrintPortalen. Colourpicture PrintPortal ger dig verktyget som håller din grafiska profil redo när du snabbt vill ändra ditt reklambudskap. Varför en egen PrintPortal? För att samla allt på ett ställe. Säkerställa er grafiska profil och därmed inger ett mer seriöst intryck. Ni spar tid och sparar pengar genom att ta del av er volymrabatt hos oss.

Är du nyfiken och vill veta mer?

 

Kontakta mig

Ring eller maila mig så vi kan prata vidare om hur just ert behov ser ut av kreativ reklam!


Daniel Wisarve

Daniel Wisarve

Specialist kreativ reklam

Telefon: 042-13 77 00
E-post: daniel@colourpicture.se

  • Telefon 042-13 77 00

    Mån - Fre kl 8 - 17
  • E-post kontakt@colourpicture.se

    Inom 24 timmar
  • Huvudkontor Karta

    Colourpicture Europe AB
    Box 7088
    SE-250 07 Helsingborg
  • Utleveranser (08.00-16.00) Karta

    Rapid Distribution AB
    Depågatan 87
    SE-254 64 Helsingborg